طراحی میز خدمت با هدف ارتقا و بهبود سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده
چرا میز خدمت پویا وب سپاهان
میز خدمت در جهت تسهیل در انجام خدمات سازمانها و ارگان ها طراحی شده است و درصدد است تا با حذف و کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع به بهبود پاسخگویی دست یابد.
همچنین در راستای تصویب نامه های شورایعالی اداری کشور، موضوع آئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی و آئین نامه بهبود فرایدند های مورد عمل دستگاه ها و نیز ابلاغ ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی شورایعالی فناوری اطلاعالت سازمان امور اداری و استخدامی، اقدامات راه اندازی آن صادر گردیده است و روند خدمت رسانی به مراجعین را برعهده دارد.



مزایای میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها
بهبود و تسریع ارائه خدمات شهرداری به شهروندان
امکان دورکاری، برون سپاری خدمات به سایر بخش ها مانند دفاتر پیشخوان و …
کاهش تاثیرات منفی بیماری ها بر کارکنان شهرداری
ارائه مستندات مورد نیاز شهروندان مانند راهنمای مراجعین بصورت الکترونیکی
قابلیت ارائه و دریافت خدمات ارباب رجوع بصورت الکترونیکی
پردازش درخواست شهروندان و ارائه خدمت بصورت الکترونیکی
امکان ارائه نظرسنجی الکترونیکی ارباب رجوع
امکان ارائه خدمات شهرداری در گستره قابل توجه جغرافیایی
افزایش دسترسی آسان شهروندان به خدمات بدون مراجعات حضوری
ارائه خدمات پشتیانی آنلاین در وب سایت شهرداری
ارائه قوانین و مقررات و مراحل گردش کار هر بخش از شهرداری
بهره مندی از فرم های الکترونیکی ساخت، کسب و ….
امکان دریافت درخواست های ۱۳۷ مردمی بصورت الکترونیک، کاهش سردرگمی کارکنان، نظم دهی به اقدامات و رسیدگی منظم به درخواست ها
امکان ارتباطات الکترونیکی ارباب رجوع با مقامات ارشد شهرداری ها
برخی از آیتم های طراحی میز خدمت

قابلیت سفارشی سازی
متناسب با نیاز و ویژگی های شهرداری شما ، سفارشی سازی فرم ها با کمترین هـزینه ممکن و سریع ترین زمان امکان دارد

امکان ارسال مدارک و مستندات
شهروندان می توانند علاوه بر ثبت درخواست خود، مدارک و مستندات مورد نیاز خدمت را ضمیمه و کد رهگیری دریافت نمایید.

امکان احراز هویت
شماره موبایل متقاضی در این فرآیند بررسی و کد تایید برای متقاضی ارسال میشود.

پرسش متداول
سواالت متداول و پاسخ آنها به منظور اطلاع رسانی مراحل دریافت خدمت

راهنمای کامل خدمت
شامل؛ مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان خدمت، هزینه های مورد نیاز

امکان ارسال پیامک
امکان احراز هویت شهروندان و ارسال پیامک کد تایید بر روی تلفن همراه متقاضی

امکان درخواست الکترونیکی
شهروندان می توانند درخواست های مرتبط با هر یک از بخش ها پس از مطالعه راهنمای خدمت بصورت الکترونیکی ثبت نمایند.

امکان نظرسنجی الکترونیکی
نظرسنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در راستای سنجش کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت و بهبود ارائه خدمت.
مراحل دریافت خدمت

ورود به سامانه
ورود به سامانه جهت دسترسی به خدمات تمام الکترونیک شهرداری به شهروندان در زمینه های شهرسازی، خدمات شهری، گردشگری، حوادث شهری و ……

مطالعه راهنمای کامل خدمت
جهت تسهیل، تسریع و انتخاب آگاهانه شهروندان در دریافت خدمات شهرداری، راهنمای جامع و شیوای هر خدمت در این سامانه درج گردیده است.

ثبت درخواست و ارسال مستندات
با مراجعه به فرم های الکترونیکی و سامانه های الکترونیکی شهرداری؛ درخواست خود را ثبت و مستندات مورد نیاز را ضمیمه و کد رهگیری دریافت نمایید.
سر فصل خدمت ها
شهرسازی، ساخت و ساز و ساختمان
_ گواهی تعمیرات غیراساسی
_ .........
مشارکت شهروندی
_ ثبت پیشنهادات شهروندان در راستای بودجه ریزی مشارکت
_ .........
محیط زیست و فضای سبز
_ پاکسازی زمین های بایر
_ .........
حمل و نقل و ترافیک
_ استعلام وضعیت ترافیکی
_ .........
آموزش، پژوهش و فرهنگ
_ جستجوی مصوبات شورای اسلامی شهر
_ .........
حوادث و تخلفات
_ ثبت شکایت به بازرسی
_ .........
فضاهای شهری، معابر عمومی و
آرامستانها
_ صدور/ تمدید مجوز نصب تابلو صنفی
_ .........
امور پیمانکاران ، کسب و کار و مشاغل
_ درخواست تحویل قطعی پیمانکاران
_ .........
ارتباطات و نظرسنجی
_ ارسال و پیگری درخواست به شهردار
_ .........
گردشگری و زندگی در شهر
_ فروش اینترنتی فروشگاه های وابسته به شهرداری
_ .........
- شرح خدمت
- مدارک مورد نیاز
- قوانین و مقررات،
- استعلامات مورد نیاز
- فرآیند ارائه خدمت
- متوسط زمان ارائه خدمت
- ساعات ارائه خدمت
- تعداد مراجعات حضوری
- هزینه ارائه خدمت
- نحوه دسترسی خدمت
- نمودار مراحل دریافت خدمت
- پرسش و پاسخ
- نظرسنجی کیفیت ارائه خدمت
- ثبت درخواست
آشنایی با سامانه میز خدمت

مشخصات فنی میز خدمت

زبان برنامه نویسی PHP

امنیت بالا

قابلیت توسعه

انعطاف پذیری
سوالات متداول
کافیست از طریق گزینه ی دریافت پیش فاکتور، اطلاعات خواسته شده را برای ما ارسال کنید. همکاران ما در تیم پویاوب در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
سامانه به طور کامل روی سرور های شرکت نصب میگردد و نیاز به هیچ گونه سخت افزاری نیست.
حداکثر 15 روز کاری
نظرات مشتریان ما



اگر شما مشتری ما هستید و یا ایده خاصی در جهت بهبود این فرایند دارید پیشنهادات و انتقادات خود را بـا مـا در میان بگذارید.

برچسب ها:
#میز خدمت
#شهر الکترونیک
#میز خدمت شهرداری
#میز خدمت الکترونیکی
مشتریان پویا وب سپاهان

































